گزارش تصویری از یک بی‌احتیاطی؛ بخت با کارگر میانسال یار بود

حادثه‌ای دلخراش در سنگبری؛ قطع دست در قم، پیوند در تهران [عکس]

برخورد شدید یک دستگاه اتوبوس بین شهری با خودروی سواری، مرگ سه نفر از اعضای یک خانواده را در بزرگراه تهران-قم رقم زد. در این حادثه راننده و دو خانم جوان در دم کشته و دو تن دیگر به مراکز امدادی منتقل شده‌اند که هنوز از وضعیت آنها خبری در دست نیست.
کد خبر: ۷۰۲۲۷۸
مرگ ۳ نفر در تصادف هولناک اتوبان تهران - قم |مجموعه‌عکس|

جام جم سرا: با بروز حادثه برخورد اتوبوس بین شهری با یک دستگاه خودروی سواری و ایجاد ترافیک سنگین صبحگاهی، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت ۷ و ۵۰ دقیقه امروز بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۵۰ را به محل اعلام شده در شمال به جنوب بزرگراه تهران-قم ۵۰۰ متر بعد از عوارضی اعزام شدند.

محمد مهدی خان محمدی، فرمانده ایستگاه ۵۰ که نظارت بر عملیات آتش نشانان را بر عهده داشت در این باره اظهار داشت: یک دستگاه اتوبوس بین شهری به علت نامعلوم به شدت با یک دستگاه خودروی سواری پراید برخورد کرده بود که بر اثر آن، خودرو در شانه خاکی بزرگراه متوقف شده و اتاقک آن در هم پیچیده و وضعیت بسیار خطرناکی را برای سرنشینان به وجود آورده بود.

به گزارش جام جم سرا، وی افزود: در این عملیات آتش نشانان به سرعت، مسیر را با قرار دادن علائم هشدار دهنده ایمن سازی کرده و با بکارگیری تجهیزات، قسمتی از اتاقک خودرو را برش داده و ۵ سرنشین آن را بیرون کشیده و آنان را تحویل امداد گران اورژانس دادند.

خان محمدی خاطر نشان کرد: دراین حادثه راننده مرد ۵۰ ساله، دو خانم ۲۵ ساله بر اثر شدت جراحات وارده طبق تائید امدادگران اورژانس جان باختند و دو سرنشین دیگر که بانوی ۴۵ ساله و یک پسر ۴ ساله بودند به مراکز درمانی منتقل شدند.

گفتنی است؛ آتش نشانان پس از تحویل محل حادثه به عوامل راهور و نیروی انتظامی ساعت ۸ و ۳۰به ماموریت خود پایان دادند.

(نامه)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲۰
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۴
۰
۰
واقعا جای تاسف داره كه به خاطر بی توجهی یك عده سهل انگارعده ای دیگه از مردم به طرز دلخراشی كشته بشن. مگه اتوبوس چقدر سرعت داشته كه 500 متر از عوارضی نگذشته این اتفاق رخ داده. همه اینها به خاطر نداشتن آگاهی و كسب آموزش لازم در خصوص رانندگی و حوادث مربوط به آن هست.
هموطن
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۴
۰
۰
قابل توجه آقایان خودرو ساز!!! وجدانتان به درد نمی آید؟؟؟
BABAK
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۴
۰
۰
خدا رحمتشون كنه. اگه به جای این پراید سوار یه بنز بودن الان همشون زنده بودن.....
اكبر
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۴
۰
۰
باید در گواهینامه پایه یكم تجدید نظر شود در كشورهای اروپایی گواهینامه اتوبوس جدا است گواهینامه اتوبوس ٢ كابین هم جدا است گواهینامه تریلی جدا است , گواهینامه كامیون ١٠ چرخ جدا است , گواهینامه كامیونت هم جدا است اما در ایران یك گواهینامه پایه یكم است برای تمام خودروهای سنگین كه این اشتباه است این قانون متعلق به ٥٠ سال پیش است , خودروی پراید ایمنی ضعیف دارد و مناسب جاده نیست باید تولید پراید متوقف شود جان مردم ایران كه از سر راه نیامده است
اصغر
Kazakhstan
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۴
۰
۰
مرگ دست خداست،پراید وسیلست .
میلاد
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۴
۰
۰
اون راننده اتوبوس مسئول مستقیم مرگ این هم وطنانه البته از غیر ایمنی بودن پراید هم نمیشه گذشت، خدا به بازمانده ها صبر بده و روح اون عزیزان هم در آرامش باشه.
الهی آمین
مجید
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۴
۰
۰
این اتوبوسا تركوندن شدن شوماخر ایران هیچكسی هم نیست بهشون تو بگه اون از اتوبان همت اینم كه اینجا اصلا تو اتوبان نمیزارن راه بری من نمیدونم اگه اینا مشكل دارن و میخوان خودكشی كنن چرا مردومو بیچاره میكنن
امیر
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۴
۰
۰
مدیرعامل سایپا (تو همین روزنامه ی شما خوندم) : واردات خودرو را آزاد كنید ، هیچ خودروسازی توان رقابت با ما را ندارد. راست هم میگه بنده ی خدا كجا دیدی ماشین بعداز تصادف تبدیل به فرغون بشه.
 
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۴
۰
۰
باز هم پراید...
حق جو
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
۰
۰
زنده باد پراید
علی
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
۰
۰
متاسفانه اتوبوس های مسافربری با سرعت 120 در اتوبانهای كشور چنان از پشت به سواری ها حمله كرده و با دادن چراغهای مكرر راه عبور می خواهند كه این عمل اتوبوس ها راننده خودرو جلویی را به وحشت انداخته و گاهی چنین فجایعی پیش میاد.
امید است كارشناسان ذیربط فكری برای كاهش سرعت اتوبوس های مسافربری بكنند.
مجتبی
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
۰
۰
سلام اول بخوانید اگر جزء باند مافیای خودرو باشید كه سانسور خواهد شد وگرنه امیدبه انتشار هست
اگر واقعا رسالت كاری و وجدان انسانی دارید یك آمار جمع آوری نمایید از معلولین و قطع نخاعی های پراید و مقایسه كنید با هزینه هایی كه دولت باید برای این خانواده ها بپردازد و ازطرفی رنج مرگبار خود آنها(معلولین) اگر ما به تمام كارگران سایپا حقوق بدهیم كه كار نكنند و پراید مونتاژ نكنند باز به نفع مردم كاركرده ایم
اگر انسانیت دارید منتشر هم كه نكردید به گوش سردبیر برسانید شاید وجدانش قبول كنه و این كارو انجام بده
باتشكر
علی
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
۰
۰
یعنی متاسفم برای صنعت خودروسازی كشورمان كه مردم مجبورن یه همچین ماشینی سوار شن كه از نظر ایمنی صفره!
اونوقت تا صحبت از آزادسازی واردات خودرو میشه مدیرعاملهای سایپا و ایرانخودرو صداشون در میاد كه صنعت خودرو تعطیل میشه و هزاران نفر بیكار میشن.
رضا
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
۰
۰
لا حول و لا قوه الا بلله .مرگ دست خداست ولی نه این مرگ طرف سوار گاری بشه بش بزنن گاری بشه مچاله بعد بگن خدا خواست
یعنی اگر این ماشین تویوتا بود و هیچ چیش نمیشد خدا نمیخواست
خداوند دنیا رو بر اساس نظم و قانون در اورده نه بر اساس جادو جمبل
شاید اگر این ماشین ایمنی لازم رو داشت زنده بودن ولی چرا چرا باید یك ماشینی مردم مجبور باشن بخرن كه سریع مچاله میشه اگه جون مردم ارزش داشت با افتخار میگفتن ما قادر به تولید خودرو استاندارد نیستیم برید ماشین خارجی بخرید
اخه من موندم وقتی همه چیز از خارج میاد این چه صیغه ایه كه مردم الل و بلا خودرو بنجل سوار شن .ولله ولله من اگر رییس این خودزو سازی بودم شب خوابم نمیبرد
و اصلا روم نمیشد این خودرو به مردم بدم
اللهم خلصنا من قوم ظالمین و الحقنا بصالحین
]چیره دست
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
۰
۰
آیا در شهر تهران راننده متخلف پراید می بینید كه چگونه با سرعت لای میكشد و با سرعت از بغل شما میگذر از كجا معلوم كه راننده لای نكشیده و امده زده به اتوبوس در هر صورت تخلفی وجود داشته كه اینگونه حوادث رقم میخورد خدا كند فرهنگ سازی شود كه رانندگان محترم با احتیاط رانندگی كنند ....دیر رسیدن بهتر از هرگز به مقصد نرسیدن .....
m.a
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
۰
۰
این خودرو قدرت رقابت با خودروهای خارجی رو داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سید علی هاشمی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
۰
۰
احتیاط
شهروند
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
۰
۰
سلام این جور كه این اتوبوس زده به پراید به والله هر ماشین دیگه ای هم بود داغون میشد ماشینای ایرانی همشون سرتا پا بی كیفیتن چه پراید چه سمند چه پژو پارس و جی ال ایكس و 206و رانا و تندرهر كدوم رو حساب میكردی تواین سانحه حداقال یه كشته رو میداد پراید آمار تولیدش بالاتره قشر متوسط هم بیستر دارن تصادفاتشم بیشتره .تو جاده ببینید از هر 5ماشین گذری 3تاش پرایده.علت تصادفات هم خیلی جاها كسانی دیگرند نه خود راننده مثل ایتجا.پس مشكلات خیلی چیزای دیگه هست پراید هم درصد خاص خودش رو داره.
آرش
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
۰
۰
شركت سایپا روووو شده قاتل مردم
علیرضاكرمان
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
۰
۰
منم عزیزترین كسمو با همین ماشینای اشغالی تو این كشور ساخته میشه ازدست دادم و زندگیم ایندم ارزوهام به فنا رفت.
خودروسازانی ك جون ملت ایران براشون بی ارزشه وفقط به فكر جیب خودشونن، باید پاسخگوی ما در اون دنیا باشند

نیازمندی ها